lördag 5 september 2009

Gammal verktygslåda ska få nytt användningsområde

Förra helgen var vi på auktion och då såg jag den här charmiga gamla verktygslådan. Den skulle vara fin med ljung i tänkte jag!
På vägen hem sen så mellanlandade vi på en loppis som hade rea,
nej det är inget skämt, på skylten stog det "Loppis-rea"!
Vi tvärnitade med bilen och fyllde upp tomrummet bak i kombin med diverse charmiga små ting.
Fullastade och nöjda åkte vi hem efter dagens skörd av nya onödiga "jag-vill-ha" prylar som ofta har en tendens att dyka upp på just loppisar.
Därav mjölkpallen på bilden som jag ännu inte beslutat mig för vad jag ska göra med,
det återstår att se.
//Aurora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våran inredningsfilosofi

Våra tankar kring att forma ett hemtrevligt bohag handlar om ett evigt skapande.
Vi föredrar det billiga framför det dyra.
Det är roligare att hitta en gratis guldklimp i en container än att köpa en dyr sten i en affär.
Att hitta saker med själ och att handla med känsla.
Att skapa sina egna små ting med hjälp av små medel.
Vi gillar att blanda gammalt och nött med lite nytt i en härlig kombination som för tankarna bakåt i tiden.
Vi gillar att visa att inredning inte behöver vara dyrt bara man är kreativ och letar fynd på rätt ställen.
Man behöver inte ha diamanter i fickan för att kunna ha ett hem att trivas i.
Det kära ni, det är våran inredningsfilosofi.

Follow this blog with bloglovin

Follow Snövita drömmar

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!