lördag 5 september 2009

Hemma på gården är tanken att det en dag,
en vacker dag,
ska bli lika fint som hos grannarna.....
Ibland när jag tar en promenad så kan jag snegla
(eller jag glor nog *fniss*)
på olika tomter och hur de har i sina trädgårdar.
Jag blir inspirerad att göra lika fint i min men så fort jag kommer hem så försvinner liksom orken till att ta tag i det hela.
Skyller på det mesta, känns lite bättre då.
Har ju barn, hinner inte då.
Stooor tomt.
Eftersatt sen de förra ägarna bodde här.
Dyrt - det kostar ju en del att "hotta" upp trädgården.
Men en dag,
en vacker dag, då kommer jag också ha en sån där fin tomt som andra kommer snegla på.
Tills dess nöjer jag mig med min bohemiska trädgård!
//Aurora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våran inredningsfilosofi

Våra tankar kring att forma ett hemtrevligt bohag handlar om ett evigt skapande.
Vi föredrar det billiga framför det dyra.
Det är roligare att hitta en gratis guldklimp i en container än att köpa en dyr sten i en affär.
Att hitta saker med själ och att handla med känsla.
Att skapa sina egna små ting med hjälp av små medel.
Vi gillar att blanda gammalt och nött med lite nytt i en härlig kombination som för tankarna bakåt i tiden.
Vi gillar att visa att inredning inte behöver vara dyrt bara man är kreativ och letar fynd på rätt ställen.
Man behöver inte ha diamanter i fickan för att kunna ha ett hem att trivas i.
Det kära ni, det är våran inredningsfilosofi.

Follow this blog with bloglovin

Follow Snövita drömmar

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!