måndag 7 september 2009

Måndag och ny vecka!

Ja då var det ny vecka igen och det känns som om tiden nu går i en rasande fart.
Så här på hösten brukar en viss tidräkning förknippas med hur långt det är kvar till jul.
För en del är det negativt att julen närmar sig men jag tillhör inte den kategorin alls. Tvärtom, jag älskar julen och allt som hör därtill!
Så om den nu närmar sig med stormsteg gör mig ingenting alls. Bara 3 ½ månad kvar......
Känner mig otroligt pysslig idag men tror dock inte att jag kommer få så mycket utlopp ev de känslorna.
Lillen är fortfarande snorig och febrig och mannen min som just nu har semester är också lite hängig tyvärr.
Igår var det härligt soligt ute och jag tog en del bilder ute på gården. Visar lite fler idag.
Har ett stort falurött uthus på tomten. En vinkelbyggnad som innehåller lite allt möjligt. Bland annat många förråd, garage, loge och ett gästrum med öppenspis.
Perfekt "extra hus" att ha då det rymmer mycket. Men hur brukar man säga?
Ju mer utrymmen man har ju mer skit samlar man på sig?
//Aurora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våran inredningsfilosofi

Våra tankar kring att forma ett hemtrevligt bohag handlar om ett evigt skapande.
Vi föredrar det billiga framför det dyra.
Det är roligare att hitta en gratis guldklimp i en container än att köpa en dyr sten i en affär.
Att hitta saker med själ och att handla med känsla.
Att skapa sina egna små ting med hjälp av små medel.
Vi gillar att blanda gammalt och nött med lite nytt i en härlig kombination som för tankarna bakåt i tiden.
Vi gillar att visa att inredning inte behöver vara dyrt bara man är kreativ och letar fynd på rätt ställen.
Man behöver inte ha diamanter i fickan för att kunna ha ett hem att trivas i.
Det kära ni, det är våran inredningsfilosofi.

Follow this blog with bloglovin

Follow Snövita drömmar

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!