onsdag 16 september 2009

Min vindsvåning!

De här två bilderna får mig att inspireras till att bygga om våran vind så den går att bo i.
Stilen kanske inte riktigt är min men gillar själva grunden som bilderna visar.
Här under är gamla bilder på hur vår vind ser ut idag. Inte så rolig men om man blundar så kan man nästan se mitt vita sovrum där.......... Kanske en braskamin vid murstocken........
Och självklart ska bjälkarna synas.......
Vinden är stor så kanske också en myshörna får plats.........
Ja men sist jag kollade så var tyvärr vinden densamma. Ingen hade varit där och trollat fram min dröm-vindsvåning i vitt.......
Men kanske en dag............

3 kommentarer:

  1. Vinden har absolut potential. Gillar bäst den andra bilden som inspiration! Ha en bra kväll!
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  2. Er vind skulle kunna bli hur fin som helst, men det kräver sina timmar.

    /Malin

    SvaraRadera
  3. Åh, ja jag ser iaf potentialen!!!! Mycket jobb men det skulle bli fint! Ni får ta dit bygglov eller Ernst ;-)

    SvaraRadera

Våran inredningsfilosofi

Våra tankar kring att forma ett hemtrevligt bohag handlar om ett evigt skapande.
Vi föredrar det billiga framför det dyra.
Det är roligare att hitta en gratis guldklimp i en container än att köpa en dyr sten i en affär.
Att hitta saker med själ och att handla med känsla.
Att skapa sina egna små ting med hjälp av små medel.
Vi gillar att blanda gammalt och nött med lite nytt i en härlig kombination som för tankarna bakåt i tiden.
Vi gillar att visa att inredning inte behöver vara dyrt bara man är kreativ och letar fynd på rätt ställen.
Man behöver inte ha diamanter i fickan för att kunna ha ett hem att trivas i.
Det kära ni, det är våran inredningsfilosofi.

Follow this blog with bloglovin

Follow Snövita drömmar

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!