tisdag 15 september 2009

Syrén

På vår gård finns det sju stora syréner. När dessa blommar i juni är doften obeskrivbar.
Hittade just de här bilderna som jag sparat sen försommaren.
Är de inte underbara!!
Nästan så man har lust att köra pensionärsstilen och skicka bilden till Allers.
*Skratt* Nej, skämt å sido. Men det är alltid så härligt att titta på bilder från sommaren nu när hösten har antågar med stormsteg. Idag har jag varit på pyssel humör. Gjorde lite decoupage i blandad kompott. Bilder kommer vid ett senare tillfälle. Imorn hoppas jag att kunna få lite tid till att måla färdigt i min pysselbod. Den blir härligt vit och barbapappa rosa! Kommer bli en fröjd att hålla till där med mitt pyssel sen när den är klar. Nu är det Idol på tv, måste kolla in det. Älskar musik men är tondöv vad gäller att sjunga själv. Så nu ska jag kolla in alla som kan, och inte kan sjunga! Ha en bra kväll! Kram från kvarteret Pärlan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våran inredningsfilosofi

Våra tankar kring att forma ett hemtrevligt bohag handlar om ett evigt skapande.
Vi föredrar det billiga framför det dyra.
Det är roligare att hitta en gratis guldklimp i en container än att köpa en dyr sten i en affär.
Att hitta saker med själ och att handla med känsla.
Att skapa sina egna små ting med hjälp av små medel.
Vi gillar att blanda gammalt och nött med lite nytt i en härlig kombination som för tankarna bakåt i tiden.
Vi gillar att visa att inredning inte behöver vara dyrt bara man är kreativ och letar fynd på rätt ställen.
Man behöver inte ha diamanter i fickan för att kunna ha ett hem att trivas i.
Det kära ni, det är våran inredningsfilosofi.

Follow this blog with bloglovin

Follow Snövita drömmar

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka!